Landelijke EFT Dag 2018

De Landelijke EFT Dag

Zaterdag 10 maart 2018: dé dag waarop we met zoveel mogelijk EFT professionals Open Dag houden om gezamenlijk EFT meer bekendheid te geven en mensen op een laagdrempelige manier te laten kennismaken met Emotional Freedom Techniques. Dat laatste past precies binnen de missie van Stichting EFT en hopelijk ook bij die van jou. Hoe groter de groep deelnemende behandelaars, des te groter onze impact naar buiten zal zijn. We nodigen je daarom van harte uit om (weer) mee te doen.

Wat is precies de bedoeling?

Logo REF

Op deze dag geef je korte sessies, een of meerdere workshops of lezingen (of een combinatie, net wat bij jou past). Dit doe je in je eigen praktijkruimte, in een andere ruimte waar je die dag de beschikking over hebt, of online. Je bezoekers/deelnemers betalen hiervoor een bijdrage. Ook dit jaar willen we de gezamenlijke opbrengst van deze dag schenken aan een goed doel.

Ondersteuning door Stichting EFT

Als jij ook (weer) warm wordt van dit idee en je aan de Landelijke EFT deelneemt, word je door ons geholpen met promotiemateriaal, persberichten en suggesties voor de invulling van jouw Open Dag. Stichting EFT benadert natuurlijk weer de landelijke media. Verder zullen we dit jaar voor het eerst via Facebook landelijk gaan adverteren. Ook komt er op de website van Stichting EFT weer een speciale pagina met alle deelnemende praktijken, zodat iedereen goed zichtbaar is.

De voordelen voor jou

Als je meedoet:

• promoot je EFT én zet je jouw eigen praktijk op de kaart
  • profiteer je van de publiciteit in de (landelijke) media en via social-media
  • worden jouw gegevens m.b.t. deze Landelijke EFT Dag (naam, praktijkgegevens, foto en verwijzing naar je website) op de site getoond vanaf december 2017.
  • ontvang je materiaal om de Landelijke EFT Dag te promoten op je eigen website en bij de lokale media
  • kun je je EFT collega’s ontmoeten én je ervaringen uitwisselen op de feestelijke afsluiting van dit evenement op (zaterdag 31 maart 2018)

Lees de
praktische informatie over o.a. de kosten, werkwijze, goede doel en gezamenlijke evaluatie of meld je direct aan via onderstaande knop.

Direct-aanmelden