Landelijke EFT Dag 2018

Wat is EFT?

EFT is een veilige methode waarmee belemmeringen en vastzittende emoties en trauma’s, effectief, snel en definitief kunnen worden verwijderd. Ontelbare praktijkvoorbeelden hebben aangetoond, dat EFT een zeer effectieve techniek is voor uiteenlopende stressgerelateerde hulpvragen en zelfs voor het behandelen van ernstige trauma´s ofwel PTSS. Hiervoor zijn in de regel beduidend minder sessies nodig dan de reguliere therapievormen en de kans dat de klachten terugkomen is klein. Toenemend wetenschappelijk onderzoek bevestigt dit ook.

Wat is de Landelijke EFT Dag?

Op deze dag openen overal in het land EFT professionals hun praktijk om jou kennis te laten maken met deze bijzondere en milde methode.

Wil jij ….

• werkstress beter kunnen hanteren en meer ontspannen leven?
  • een instrument in handen hebben om je angsten los te laten?
  • je pestverleden definitief achter je laten?
  • fysieke klachten beter kunnen hanteren?
  • echt beter slapen zonder medicatie?
  • op eigen kracht van je eet- of rookverslaving af komen?

Bezoek dan tijdens de Landelijke EFT Dag op zaterdag 10 maart 2018 bij jou in de buurt een EFT praktijk! Er worden EFT workshops en korte persoonlijke sessies aangeboden.

Goed doel

Logo REF

Stichting EFT steunt De Respect Education Foundation. De REF promoot leef- en leeromgevingen waarin kinderen zich veilig en geaccepteerd voelen. Ze doen dat door het ontwikkelen van hun sociaal-emotionele vaardigheden, zowel nationaal als internationaal. De opbrengst van de Landelijke EFT Dag 2018 gaat in zijn geheel naar het REF project in de Filipijnen. Meer informatie lees je hier.

Zo doe je mee:

• zoek via een EFT praktijk bij jou in de buurt, die meedoet aan dit evenement. Eind december zullen de deelnemende praktijken bekend zijn.
  • schrijf je bij de EFT behandelaar van jouw keuze in voor een EFT workshop of sessie (voor uitgebreide informatie en aanmelden klik door naar zijn of haar website)
  • als je nog vragen hebt, neem dan contact op met hem of haar.