EFT-opleiding bij EFT Academy (Vlaanderen)

Beschrijving van de opleiding door trainer Koen van Reeth

Sinds 2004 verzorgt de EFT-Academy Vlaanderen EFT-opleidingen. De EFT-opleidingen zijn ontstaan vanuit het gedachtengoed van Gary Craig en de ontelbare EFT-ervaringen van mezelf en Veronique Schelfaut, mijn echtgenote. We proberen alle internationale ontwikkelingen in het EFT-landschap op de voet te volgen en door te geven aan onze studenten. Alle deelnemers krijgen gepaste aandacht en steun als ze hun EFT-traject instappen.

De professionele EFT-opleiding tot EFT Advanced Practitioner bestaat uit 2 modules. Aanvullend op deze opleiding bieden wij relevante vervolgworkshops aan, zoals NLP, TRE, Kinesiologie, ACT, Hypnose, HartCoherentie en een Louise Hay-Workshop. We relateren deze workshops aan EFT. Daarnaast bieden we vier keer per jaar een EFT-intervisie aan.
In samenspraak met Karl Dawson, EFT Master en bezieler van Matrix Reimprinting (using EFT) bieden we de MR-opleiding officieel aan.

Meer informatie lees je op de webiste van

Meer weten over de achtergrond en de diversiteit aan opleidingen in Nederland en Vlaanderen? Lees het artikel dat tot stand is gekomen in samenwerking met de op onze website vermelde opleiders.