EFT-opleiding bij Novet

Beschrijving van de opleiding door hoofddocent Gabriëlle Rutten

Novet biedt opleiding in de officiële Gold Standard EFT die Gary Craig heeft ontwikkeld. Novet is het Gary Craig Official EFT Training Center en daarmee de vertegenwoordiger voor Gary Craig in Nederland en Vlaanderen. Het nieuwe trainingscentrum geeft opleidingen in Official EFT. Dit omvat zowel Gold Standard EFT als Optimal EFT. Deze laatste vorm is de nieuwste ontwikkeling op het gebied van EFT. Lees meer hierover op de website van Novet. Onze opleidingen zijn voor professionals die een gedegen opleiding willen waarbij veel ruimte is voor oefenen, feedback, uitgebreide aandacht voor stressfysiologie, het voorkomen van her-traumatisering van je cliënt en de wetenschappelijke onderbouwing. Novet heeft direct contact met Gary Craig om de laatste ontwikkelingen bij te houden en vorm te geven. Wij bieden de mogelijkheid om de Gary Craig certificering in Official EFT te behalen.

Meer informatie lees je op de website van:

Meer weten over de achtergrond en de diversiteit aan opleidingen in Nederland en Vlaanderen? Lees het artikel dat tot stand is gekomen in samenwerking met de op onze website vermelde opleiders.